Terug

  • Gratis verzending boven €75
  • Veilig betalen
  • Snelle klantenservice

Kiocare Klantenservice

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Verzending

1.1 Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van een bestelling zijn standaard €6,95. Bestellingen boven €75 worden bij vooruitbetaling gratis verzonden.

1.2 Verzenden jullie met track-and-trace?

Ja, u ontvangt bij verzending vanuit het magazijn via Kiocare een track-and-trace code van PostNL waarmee u uw pakketje online kan volgen.

1.3 Verzenden jullie met brievenbuspost?

Nee, wij verzenden alleen met pakketpost.

1.4 Verzenden jullie onder rembours?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

2. Retourneren

2.1 Ik ben niet tevreden over mijn aankoop. Wat nu?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

  • Wilt u de complete bestelling terugsturen? U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
  • Wilt u een deel van uw bestelling terugsturen? U krijgt dan alleen het bedrag van de geretourneerde producten gecrediteerd, exclusief verzendkosten.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@kiocare.nl. Wij zorgen er dan voor dat u instructies krijgt voor het terugsturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Zonder aanmelding van uw herroepingsrecht via bovenstaand e-mail adres zullen retourzendingen niet worden geaccepteerd.

2.2 Kan ik gratis retourneren?

Nee, de retourverzendkosten zijn in alle gevallen voor uw rekening. Deze kosten zijn voor reguliere pakketpost ongeveer € 6,95; raadpleeg uw vervoerder voor exacte tarieven.

2.3 Ik ben een zakelijke klant en wil een product retourneren.

Zakelijke klanten, zoals verenigingen, bedrijven, scholen, instellingen, stichtingen e.d. kunnen geen beroep doen op het herroepingsrecht.

3. Bezoeken

3.1 Kan ik Kiocare bezoeken?

Kiocare heeft geen winkel of showroom, maar u kunt ons wel op afspraak bezoeken voor advies. Bel met 0486-462712 voor het maken van een afspraak.

4. Betalen

4.1 Hoe kan ik een bestelling betalen?

Betalen kan in Nederland door betaling met het veilige iDEAL en in België met Bancontact/Mister Cash. Het kan ook door overboeking van het gehele bedrag op ons bankrekeningnummer NL34KNAB0258459867 ten name van 'Kiocare' en onder vermelding van het ordernummer.

4.2 Kan ik achteraf betalen?

Particulieren betalen altijd vooruit. Zakelijke klanten kunnen bij een orderbedrag boven € 75 na overleg met en goedkeuring van Kiocare achteraf betalen. Neem daarvoor contact op met info@kiocare.nl. Meerkosten voor betaling op rekening bedragen € 6,95. De betalingstermijn is 14 dagen na ontvangst.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Kiocare 4 / 5 - 1 Reviews @ Trustpilot
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »